0
Mindehhez még úgy néz ki, mint egy MotoGP eső gumi, és ez mondhatni meglehetősen dögössé teszi. Sokak véleménye szerint ez az abroncs 2017 kiemelkedő abroncsa. Már láttuk, amikor a Metzeler egy sport gumit készített közútra a M7 RR-el. Közel ugyanaz a történet most ezzel a Roadtec 01-gyel is, csak a sport túragumik terén. Ez a futófelület testre szabott koszos és nehéz körülmények között, a gumikeverék mikroszinten is képlékeny, ami azt jelenti, hogy a futófelület részei a városi utcák tökéletlenségeibe simulnak, jelentősen kiterjesztve a tapadás határait.
A horony mintázat alacsony tapadási helyzetekre is alkalmas. Hosszú lamellák, víztározók – minden ami kell nedves körülmények között. Az övfeszültséget modulálták, ami a középső íven feszes és a szélek felé lágyul. Ez azt is jelenti, hogy a csúcs rész borotvaéles pontossággal tapad új korában, ami az idő múltával kissé lágyul és kényelmes tapadássá szelídül.
És mi a hátránya?
Széles tapadófelülete jól tapad és hosszú élettartamú, viszont hajlamos lehet az egyenetlen kopásra. Azt se felejtsük el, hogy a Roadtec 01 sport túra motorgumi nem helyettesíti az elődjét, a 01 azt jelenti, hogy ez egy teljesen új motorgumi, tehát lehetnek kiforratlanságai, szemben az előd Z8 Interacttal, amelyet felvált. Mindent összevetve, ez egy elképesztő abroncs, de nem biztonságosabb esőben, mint a PR4, viszont határozottan gyorsabb. Lendületes száraz és szórakoztatóbb körülmények között is, és szinte az egyetlen abroncs, amely meg tudja közelíteni a PR4 futásteljesítményét.
Pirelli Angel GT sport túra motorgumi
De mi van ha valakit nem érdekel a futásteljesítmény, csak egy jó motorgumit szeretne itt és most. Nos a Pirelli Angel GT sport túra motorgumi egy megbízhatóan kiforrott, rendkívül könnyű példány, mely hatásosan csökkenti a rugózatlan tömegeket, így a felfüggesztés könnyedebben tarthatja a kapcsolatot a talajjal. Az eredmény több tapadás. A kettős gumikeverék felhasználásának is köszönhetően a középvonali kopórész nagyon keskeny, az oldalfalak viszonylag lágyabb komponense nagyobb területet foglal el, ezzel a kanyarodási tapadás ultra érzékeny kezelhetőséget biztosít.
Kinek ajánlható?
Ez teljesen attól függ, hogy milyen stílusban használják. A bátortalanabb motorosok hamar elhasználhatják a középső kopórészt, és az egyenetlen kopásnak köszönhetően komforttalan, átlagos haladási érzetben lehet részük. Viszont azok, akik hajlamosak odatenni magukat kanyarokban is, ragyogó motorozási érzetet kapnak minden helyzetben, ráadásul a kopás is egyenletes marad, ezzel az abroncs minősége is soká fennmarad. Ezt hívja a Pirelli Extended Mileage Sport technológiának. Tehát ha egy sportos lovas vagy, ez lehet a te abroncsod.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.