0
Mindamellett az abroncsok anyaga 100%-ban szilika töltetű, ami azt jelenti, hogy túlnyomórészt poláris felülete könnyen hatol a víz H2O molekulái közé. Magyarul: vágja a vizet és tapad az úton. Bár valószínűleg nem ez a leggyorsabb sport túra motorgumi, de de elsőrendű biztonságot nyújt.
Nézzük az első motorgumit, a mély hornyok szinte merőlegesek a haladási irányra, nos ez maximalizálja a vízelvezetést fékezések során. Tehát akkor kapod a legtöbb tapadást, amikor a leginkább szükséged van rá – pl. esős pánikfékezés közben. Független tesztelők szerint a Pilot Road 4 közel 17%-al rövidebb távon áll meg nedves felületeken, mint versenytársai. Másik pozitívuma ennek az abroncsnak, hogy míg jó néhány társa 8000 km futásteljesítményt produkál csak, a Michelin Pilot Road 4 motorgumi akár 20 000 kilométert is lefut.
Hátrányai
A Pilot Road 4 futófelülete íveltebb és vállasabb lett a PR3-mal összehasonlítva, ami könnyedebb kormányzást eredményes, és ezt sokan szeretik is, de egyes vélemények szerint túl könnyen esik be a kanyarokba, ami elbizakodottságot eredményezhet. Az abroncs száraztapadása már nem olyan kiváló, mint a nedves. A mély hornyok jól teljesítenek ugyan vizes felületeken, de a motorgumi élettartama végén kissé döcögőssé válhat a kopás miatt.
Bridgestone Battlax T30 EVO sport túra motorgumi
A T30 EVO motorgumi tényszerűen gyengébben teljesít vizes utakon, mint a RP4, de száraz körülmények között jobb annál. A Bridgestone új elmélete az, hogy a motorosok ma már jóval óvatosabbak esős időben, viszont gyorsabban haladnak száraz körülmények között. Ebben lehet is némi igazság. Így tehát több vájatot helyeztek el a középső részeken, és több kivezető hornyot a víz elvezetésére, mivel a legtöbb motoros kevésbé dönti be a motorját nedves aszfalton.
Viszont az előbbiek értelmében csökkentették a hornyok számát az oldalsó részeken, így amikor száraz felületen a motorosok bedöntik a gépeket, jobb tapadófelülettel találkozik az abroncs az aszfalttal. Ez a sport túra motorgumi a legtöbb motorozási helyzetben jól teljesít, különösen jól érzi magát az egyenesekben, de a kanyarokban is jól teljesít, viszont talán kevésbé érezhető határozottan ekkor a tapadás.
Futásteljesítmény
Fontos ugyanakkor megjegyeznünk a Battlax T30 EVO sport túra motorgumi futásteljesítményével kapcsolatban, hogy az elődjével szemben ez az abroncs gyorsabban elkopik, ráadásul az első gumik jobban kopnak a hátsóknál. És ha motorozási stílusunk jobban koptatja egyébként is az első abroncsokat, ez az élettartam vége felé veszélyessé is válhat. Mindaddig, amíg egyszerre cseréljük le az első és hátsó abroncsokat, ez a motorgumi élvezetes teljesítményt nyújt, ha nem, inkább felejtsük el.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.