0
A két új gumiabroncs az MX32 és az MX52 lettek. Előbbi egy lágy, de sokkal inkább közepes keménységű terepre szánt abroncs, ami főként a kanyarokban való tapadás, az iránytartás, a csúszásgátlás, valamint a vonóerő tekintetében mutat fel jelentősebb fejlődést. Az MX52 ugyanakkor inkább közepes vagy még inkább kemény talajon nyújt jobb teljesítményt, méghozzá összességében javított irányítással, csúszásgátlással és kanyarban való viselkedéssel. Lássuk a két új terméket a gyártók leírása alapján!
A Dunlop az MX32 motorgumit direkt puha, vagy közepes keménységű, illetve nehézségű terepviszonyokhoz fejlesztette ki, és a hatékonyságot a közelmúltban már több nagydíj győzelem is igazolta. Az MX32-vel a gyártó bődületes fejlődést ért el a kanyarban való tapadás, az iránytartás, a csúszásgátlás, a kopásállóság, valamint az egyenesekben való vonóerő-átvitel tekintetében is.
A motorgumit a Dunlop a Kawasaki és a Honda csapataival közösen fejlesztette ki, és számtalan új technológiát alkalmaztak a megvalósítás során. Az egyik ilyen a PCBT, avagy a Progressive Cornering Block Technology, amit magyarra talán a progresszív kanyarvételi mintablokk technológiaként lehetne lefordítani. Ennek a lényege, hogy megnövelték a mintázati elemek flexibilitását, ezáltal a motor irányítása pontosabbá válik a kanyarokban. A gyártó saját szabadalma még a többféle és eltérő magasságú mintablokkos elosztás a hátsó gumin, ami javítja az útfelülettel való kapcsolatot, míg a vágott vállrészi mintaelemekkel az első abroncsokon a vonóerő-átvitelt, illetve a tapadást sikerült növelniük.
A Dunlop újított a szövetváz technológián is, ezáltal kiszámíthatóbb és jobban irányított lesz az úttartás, a kötőelem nélküli kialakítás miatt pedig a mintaelemek elhajlással szembeni ellenállása is növekedett, tehát még sáros felületen sem kell a stabilitás elvesztésétől tartanunk.
Noha már az MX51 motorgumi is mérföldkövet jelentett a múltban, a Dunlop MX52 még annak a jelentőségét is túlszárnyalta. Főként a fékezési jellemzők és a kopásállóság terén értek el nagy előrelépést a mérnökök, de a dinamikai jellemzők fejlődése is példaértékűnek tekinthető. Akárcsak az MX32-ben, úgy az MX52-ben is alkalmazták a PCBT, avagy a progresszív kanyarvételi mintablokk technológiáját a javított csúszásgátlás, illetve a jobb kanyarban való tapadás érdekében, az abronccsal a gyártó a hátsó kerék irányíthatóságát és teljesítmény-leadását is javította, méghozzá nagyobb stabilitás és vonóerő-átvitel társaságában.
A lépcsőzetesen eltolt központi mintablokkal a Dunlop nagyobb tartósságot adott termékének, míg az egyedi elosztásból kifolyólag jobb kezelhetőség és kanyarstabilitás is vár a vásárlókra az optimalizált fékezési teljesítmény mellett. Ezen túl a hátsó abroncsokon alkalmazott visszahajlást gátló technológia csökkentette a visszarúgás mértékét, miközben az útfelület-követési képessége is javult a guminak.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.