0

Motorgumi kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:

Páros gumi kereső

Kategória:
Első méret: Hátsó méret:

Motorgumi tesztek 2014-ben

Ebben a cikkben a Motorrad magazin 2014-es prémium túra motorkerékpár gumiabroncs tesztjét ismertetjük.

Ebben a cikkben a Motorrad magazin 2014-es prémium túra motorkerékpár gumiabroncs tesztjét ismertetjük. Ellentétben egy átlagos autótulajdonostól, a motorkerékpárosok szinte intim kapcsolatot tartanak fenn a motorjuk gumiabroncsaival, ami érthető is, hiszen azoknak egyszerre kell illeszkedniük a vezetési stílushoz, a motor karakterisztikájához és a rendeltetésszerű használathoz is. Nem beszélve arról, hogy egy abroncs minőségén múlhat, hogy esés lesz-e, vagy egy könnyen korrigálható enyhe megcsúszás egy hirtelen támadt esőben.

A teszteket egy Honda CB 1000 R-en végezték, 120/70 ZR 17 és 180/55 ZR 17 méretben.

Az első helyen a Michelin Pilot Road 4 végzett 225 ponttal, amiből 131-et száraz, 94-et nedves úton való viselkedésért kapta.

Száraz út: kiváló minőségű abroncs rengeteg visszajelzéssel és érezhető viselkedéssel a hideg útviszonyok között is. Amint felmelegszik, kezdődhet a móka, a Pilot Road 4 biztonságos, semleges egyensúlyt kínál.

Vizes út: A legjobb köridő vizes úton is bizonyítja, hogy a Michelin jeleskedik a vizes körülmények között. Lényegében mindenben az első, csak a fékteljesítmény tekintetében volt jobb a Bridgestone és a Dunlop.

Összességében: rossz időben mindig számíthatunk rá, igazából nincsenek hiányosságai.

A második a Continental Road Attack 2 Evo lett 220 ponttal, ebből száraz út 136, vizes út 84.

Száraz út: A Road Attack 2 Evo itt még mindig bebizonyítja, hogy ő a legjobb országúti abroncs, kiváló semleges egyensúly pont elég visszajelzés jellemzi. Nagyobb sebességeknél kissé ideges.

Vizes út: összesítésben a 4. hely, némileg javult a vizes teljesítménye.

Összességében: a fejlesztési lépések helyesek voltak, az abroncs kimagaslóan teljesít az országúti kanyarokban, és a nedves tapadása is felzárkózott a legjobbak közé.

A harmadik a Pirelli Angel GT lett 220 ponttal, ebből száraz út 131, vizes út 89.

Száraz út: Sportos vezethetőség, meggyőző teljesítmény még nagy sebességnél is, kiváló stabilitás és visszajelzés. Nem olyan gyorsan melegszik fel, mint a Conti vagy Michelin.

Vizes út: a Michelin után a második legjobb vizes eredményt produkálta, lenyűgözően bőséges tapadási tartalék, a vizes köridő közel olyan jó, mint a Michelin esetében.

Összességében: Kiváló túra abroncs sportos beütéssel, mind a száraz, mind a nedves utakon.

A negyedik helyezett a Bridgestone Battlax Sport Touring T30-as lett 214, (száraz: 128, nedves 84), valamint a Dunlop Roadsmart II lett szintán 214 ponttal (száraz: 128, nedves 86).

A Bridgestone némileg kiegyensúlyozatlanabb száraz úton, de jól viseli a nagy terheléseket, a legjobb fékút nedves úton, de mégsem tudta megszerezni a legjobb nedves köridőt.

A Dunlop nagyon sportos túra abroncs, és kiválóan tapad kanyarokban, ha egyszer felmelegszik. Kitűnően vezethető nedves körülmények között, némi melegedési problémák dacára.

A hatodik a Metzeller Roadtec Z8 Interact lett 212 pontjával, ebből 128 száraz, 84 nedves.

A Z8-as sokat javult a nedves utakon.
A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.