0

Motorgumi kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:

Páros gumi kereső

Kategória:
Első méret: Hátsó méret:

Metzeler Tourance Next enduro motorgumi

A német Metzeler a kötelező marketing kiadványában úgy reklámozta a Tourance Next enduro motorgumit, hogy „ez egy olyan utcai enduro abroncs, amely arra ösztönöz, hogy bármilyen úton bármilyen időjárási körülménnyel szembeszálljon az enduro motorozás kedvelője”. A cég elmondása szerint az új BMW R 1200 GS alapfelszerelésként használja a Next-et, és tudomásunk szerint a régi Tourance enduro motorgumit is sok BMW GS tulajdonos kedvelte. Nézzük tehát, mégis mit tud ez az abroncs?

A Tourance Next enduro motorgumi és elődje


Az előző generációs Tourance kedvelt kalandmotoros abroncs volt főleg a hosszabb futásteljesítménye miatt, viszont a tapadásával kapcsolatban nem mindenki volt teljesen elégedett. A Metzelernek tehát úgy kellett javítania a tapadási teljesítményeket, hogy a futásteljesítmény ne csökkenjen le, ami nem könnyű feladat.

A régebbi abroncsnak egy meglehetősen szabályos, blokkosabb mintázata volt, viszonylag hatékony vízelvezetési tehetséggel.

Az újabb Tourance Next egy sokkal művészibb mintázatot kapott, mintha egy kis shogun a kardjával jó párszor rásuhintva bevagdalta volna. A minta sokaknak tetszik, és a vízelvezetéssel sincsenek gondok.

A Next első abroncsa egy komponensű gumikeveréket használ, míg a hátsó abroncsok két komponensű összetételt kaptak.

A gyártó szerint az újabb motorgumik fő javulási pontjai a megnövekedett futásteljesítmény és a jobb tapadás a nedves felületeken.

V_strom_1000


Hogyan viselkedik használat közben?


A régi abroncshoz képest a Tourance Next már első érzetre is gyorsabban megy, az egyik oldalról a másikra döntések könnyebbek, de a lassabb koncentrálósabb menetek is több önbizalommal ruházzák fel a motorost.

Nagyobb motoron, például egy nehezebb V-Storm-on ez a könnyed érzés lehet kis megszokást követel, sőt az is lehet, hogy valakinek nem nyeri el a tetszését, ugyanis a reakcióidők olyan drámaian javultak, amelyet nem biztos, hogy mindenki feltétlenül keres.

A Tourance Next enduro motorgumi első abroncsai viszonylag vékonyabbak az átlagnál, és ez a szűkösség egy kicsit idegesebbé teszi a kezelhetőséget a kavicsos de még mindig aszfalt közeli minőségű utakon, viszont ez az első profil a felelős nagyrészt a kanyarba bedöntések és kiemelések gyors, könnyed kezelhetőségért a tisztább aszfalt felületeken.

A hátsó abroncsok jobban ültetett érzést keltenek, és remek tapadásukkal kiválóan adják át az útnak a motor húzóerejét. És bár elsőre úgy érezzük, hogy a hátsó gumik jobban tapadnak, a bedöntéseket furcsa módon nem érezzük olyan könnyűnek, mint a motor eleje felől már említettük. Bár ez lehet, hogy csak a nagy V-strom-on jött ki olyan hangsúlyosan.


Összegzésképpen


A Tourance Next enduro abroncsok sok mai enduro motorguminál jobbak, a vizes teljesítmények tényleg javultak, a futásteljesítménnyel kapcsolatban viszont főként az olyan motorosok, akik többségében aszfalton, autópályán használták, némileg erősebb kopásról számoltak be, mint az előző generációs abroncsnál megszokták.

Tapadása miatt a többség nagyon kedveli ezt a második generációs Tourance-ot, és végeredményben a kopás nagyságát sem találják zavarónak a motorgumi által nyújtott előnyökhöz képest.


A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.