0
Az előző generációs Tourance kedvelt kalandmotoros abroncs volt főleg a hosszabb futásteljesítménye miatt, viszont a tapadásával kapcsolatban nem mindenki volt teljesen elégedett. A Metzelernek tehát úgy kellett javítania a tapadási teljesítményeket, hogy a futásteljesítmény ne csökkenjen le, ami nem könnyű feladat.
A régebbi abroncsnak egy meglehetősen szabályos, blokkosabb mintázata volt, viszonylag hatékony vízelvezetési tehetséggel.
Az újabb Tourance Next egy sokkal művészibb mintázatot kapott, mintha egy kis shogun a kardjával jó párszor rásuhintva bevagdalta volna. A minta sokaknak tetszik, és a vízelvezetéssel sincsenek gondok.
A Next első abroncsa egy komponensű gumikeveréket használ, míg a hátsó abroncsok két komponensű összetételt kaptak.
A gyártó szerint az újabb motorgumik fő javulási pontjai a megnövekedett futásteljesítmény és a jobb tapadás a nedves felületeken.
A régi abroncshoz képest a Tourance Next már első érzetre is gyorsabban megy, az egyik oldalról a másikra döntések könnyebbek, de a lassabb koncentrálósabb menetek is több önbizalommal ruházzák fel a motorost.
Nagyobb motoron, például egy nehezebb V-Storm-on ez a könnyed érzés lehet kis megszokást követel, sőt az is lehet, hogy valakinek nem nyeri el a tetszését, ugyanis a reakcióidők olyan drámaian javultak, amelyet nem biztos, hogy mindenki feltétlenül keres.
A Tourance Next enduro motorgumi első abroncsai viszonylag vékonyabbak az átlagnál, és ez a szűkösség egy kicsit idegesebbé teszi a kezelhetőséget a kavicsos de még mindig aszfalt közeli minőségű utakon, viszont ez az első profil a felelős nagyrészt a kanyarba bedöntések és kiemelések gyors, könnyed kezelhetőségért a tisztább aszfalt felületeken.
A hátsó abroncsok jobban ültetett érzést keltenek, és remek tapadásukkal kiválóan adják át az útnak a motor húzóerejét. És bár elsőre úgy érezzük, hogy a hátsó gumik jobban tapadnak, a bedöntéseket furcsa módon nem érezzük olyan könnyűnek, mint a motor eleje felől már említettük. Bár ez lehet, hogy csak a nagy V-strom-on jött ki olyan hangsúlyosan.
A Tourance Next enduro abroncsok sok mai enduro motorguminál jobbak, a vizes teljesítmények tényleg javultak, a futásteljesítménnyel kapcsolatban viszont főként az olyan motorosok, akik többségében aszfalton, autópályán használták, némileg erősebb kopásról számoltak be, mint az előző generációs abroncsnál megszokták.
Tapadása miatt a többség nagyon kedveli ezt a második generációs Tourance-ot, és végeredményben a kopás nagyságát sem találják zavarónak a motorgumi által nyújtott előnyökhöz képest.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.