0
A francia gyártó ezt az abroncsot meglehetősen progresszívvé tette. A futófelületi blokkok többségében lamella szerű M alakú bevágások találhatóak, melyek ketté osztják a blokkok felületét két irányból is, így amikor a motor megcsúszik az egyik lamellán, a másikkal viszonylag könnyen kontrollálhatóan újra tapadást találhat a motoros. A futófelület legszélső blokkjaiban is megtalálhatjuk ezt a megoldást, itt főként az oldalcsúszásokat igyekeztek a tervezők megfoghatóvá tenni.
A futófelület középső övén a legtöbb motocross motorguminak kétféle ismétlődő blokk eleme van, a Michelin AC-10-nek három. A legnagyobb, egybefüggő lapátszerű blokk kiválóan alkalmas a lágy talajba harapásra, a sár kipréselésére, eltávolítására.
A következő blokksor két ikerszerűen álló részből áll, ami remekül tapad a közepesen képlékeny talajfelületeken.
A harmadik sor három különálló kis blokkból áll, maximális felület, mely remekül használható a száraz földutakon, burkolt utakon és egyéb kemény terepfelületeken.
Bár a tesztelők többsége szerint a közbenső és keményebb terepfeltételeken használható kiválóan az AC-10-es, optimálisan megfelelő viselkedést mutat lágy feltételek között is, és harmadrészt megemlíthető, hogy motocross motorgumihoz képest egészen tűrhetően megy aszfalton is.
Ezzel a tudással és rendkívül kiváló ár/érték arányával nagyon keresetté vált ebben az esztendőben.
A futófelületi blokkokon található M alakú bevágások végig tükörszerűen egymással szemben vannak elhelyezve, ez teszi olyan jól kontrollálhatóvá és olyan jól élvezhetővé ezt a motocross motorgumit felhasználói számára.
Körülbelül 30 százalékkal kerül kevesebbe a Kenda abroncsa, de kb. egyharmadnyi idővel hamarabb el is kopik, így valószínűleg nem az ára miatt kedvelik a motocrossosok.
A K760 Trakmaster II magasabb és élesebb blokkokkal rendelkezik, így amíg a blokkok erősebben meg nem kopnak, ez az abroncs jobban beharap a lágy és talán a közbenső terepeken is.
A Kenda K760 Trakmaster II meglehetősen lágy gumikeverékű abroncs, ami az oldalfalain még lágyabb, ez jó a már említett terepfeltételen manőverezésre, viszont könnyebben kap defektet is vele a lelkesen hajtó motoros. Míg az AC-10 kevésbé hajlamos a defektekre, és lényegesen könnyebben és kényelmesebben juthatunk haza a burkolt utakon.
És bár ez a motocross motorgumi adatai szerint 130 km/h végsebességre képes (a Michelin AC-10 170 km/h végsebességű), a lágy és magas futófelületi blokkok nem igazán teszik alkalmassá nagyobb sebességű haladásra aszfalt utakon.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.