0
Nehéz elkerülni, hogy ne a Michelin-nel kezdjen az ember egy cruiser gumi ajánlást, mivel ez az abroncs lényegében mindent tud, amit egy cirkáló abroncsnak tudnia kell. A Michelin Commander II simán fut, rendkívül komfortosan viselkedik, és szinte nevetségesen hosszú futásteljesítménnyel bír.
A Commander II alapjai az nagyon erős és könnyű aramid szálakra épülnek, melyek a karkaszt merevítik, és könnyebbek és stabilabbak, mint az acél. A Michelin még nagy sebességgel haladva sem deformálódik, megtartja alakját és biztosítja a megfelelő érintkezést az úttesttel.
Másik előnye ennek a kialakításnak, hogy jelentősen csökkenti a gördülési ellenállást, ami rendkívül hosszú élettartamot biztosít, lazán futja a 20 ezer kilométert, de nem egy motoros említette már, hogy közel 40 ezer kilométert futott vele.
Mivel a karkasz sziklaszilárd, magának a futófelületi résznek nem kell annak lennie. A Michelin valamiért képes arra, hogy olyan lágy és jól tapadó gumikeveréket fejlesszen, ami magas futásteljesítménnyel bír. A végeredmény egy meglepően jól tapadó cruiser motorgumi, legyen kanyar, legyen egyenes, mindig biztos a haladás.
Hogy mondjunk is valami negatívat erről az abroncsról, a cirkáló tulajdonosok egy része szerint nem a legpöpecebb kinézetű cruiser motorgumi. Ennek ellenére nagyon sokan keresik, mert amit a Commander II nyújt, azt nem könnyű máshonnan megszerezni.
A Metzeler sokáig próbálkozott a Marathonnal, hogy mint a neve is sugallja hosszú távfutó legyen. Ez azonban sokáig nem igazán sikerült nekik, főként nem a hosszú távfutó király Commander II-höz képest.
Amikor a németek kijöttek a ME 888 Marathon Ultra-val, az több dologban is közelebb került a Michelin-hez. Például alkalmas volt a Harley motorokhoz, aramid szálakat alkalmaztak a karkasz merevségéhez, és árban is közel ugyanannyiba került.
Egyvalami azonban továbbra sem ugyanaz, mint a Commander esetében, ez pedig a hosszú futásteljesítmény. No de legyen az akár motorgumi, akár autó abroncs, a francia Michelin-t ebben nagyon nehéz megverni.
A ME 888 motorgumi oldalfala nagyon merevre sikerült, és a felhasznált gumikeverék miatt is az abroncs elég nehéz lett. Az futófelület talajjal érintkező részét 15 százalékkal növelték, hogy a motor súlyát nagyobb felületen oszlathassák el. Ezzel ugyan sikerült növelni a futásteljesítményt, viszont a döntött kanyarodás nem az erőssége az ME 888-nak, nem mondható túl élvezetesnek.
Ugyan fentebb néhány negatívum hangzott el ezzel az abronccsal kapcsolatban, mégis miért ajánlható ez a cirkáló motorgumi? A nehezebb cruiserek mondhatni szinte igénylik ezt a merev oldalfalat és a szélesített futófelületi részt, egyszerűen ezekkel a gumikkal a nehéz motorok mintha megfelelően ránőnének az aszfaltra, hosszabb utak is kellő nyugalomban és biztonságban tehetők meg vele.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.