0
Ennek a robogó motorguminak a legnagyobb előnye például egy robogóján naponta ingázónak, hogy kis túlzással örökké tart. A futófelület középső részén egy folyamatos megszakítatlan slick felület van, melyen remekül eloszlik a motor és motoros tömege, ráadásul a gumikeverék egy relatíve kemény vegyület, és nagyon lassan kopik.
Remek trükk a kemény futófelület kiegyensúlyozására, hogy a gumi oldalfala viszonylag magas és nagyon puha, tehát rugalmas, így egész kellemes és sima futást biztosít.
És ha esős időjárásról van szó, a futófelület középétől kifelé induló széles és mély hornyok nagy hatékonysággal képesek a víz elvezetésére.
Végül, ez az abroncs remekül bírja a magyar utak rossz minőségét, szennyezettségét is, kevéssé sérülékeny, és eléggé komfortos is. A méretek 10 collostól egészen 16 collig terjednek.
A K329 legnagyobb vonzereje az ára, fele annyiba sem kerül, mint a fent említett City Grip, és ez hazánkban nem megvetendő előny a vásárlók számára. A tapadási teljesítményekről nem lehet hosszú ódákat mesélni, ha lehet mondani mindenben jól érezhetően elmarad a Michelin által mutatott remek tapadástól és előnyöktől.
Annak, aki a valamelyest a motorozás élményért is robogózik, és hajlamos bedönteni néhány kanyarban a gépet, annak nem igazán ajánlható.
De ha valaki a hosszú futásteljesítményért és megbízható motorgumiért vásárolná, ár/érték arányban kevés jobb választással találkozhat.
A futófelület minden alapvető dologgal rendelkezik, hogy a robogós biztonságban érezhesse magát, esőben sem kell idegeskedni, pontosan elegendő lamella és horony dolgozik a víz elvezetésén, a megfelelő tapadáson.
Nem sok visszajelzést kapunk az útról haladás közben, de ezért az árért ne várjunk prémium teljesítményeket.
Még egyszer: ha nem vagánykodunk ezzel a motorgumival, ő sem hagy minket cserben soha, de nagy élményeket se várjunk tőle.
Ha a robogóknak egyszer hazát választanánk, akkor valószínűleg Olaszországra esne a döntésünk, legalábbis Európában, és erről az országról biztos eszünkbe is jut a Pirelli neve, mint a világ egyik legnevesebb gumi gyártója.
Az SL 38 futófelülete elég érdekes, mintha furcsa geometriai alakzatok lennének egymás mellé helyezve mozaikszerűen, így már akár a dizájn miatt is megérné ezt az abroncsot robogónkra tennünk.
Ez az abroncs egyrészt a gumikeveréke miatt, másrészt az erősen ívelt profilja miatt már egészen jól alkalmas arra is, hogy egyszer-kétszer az átlagosnál is jobban bedöntsük a robogónkat, és mindezt a legcsekélyebb aggodalom nélkül tegyük.
Ez egy finoman hajható gumiabroncs, mely esőben sem esik kétségbe, és meglehetősen eredetien néz ki.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.