0
A Continental 1871 óta van jelen a gumigyártásban, jelenleg a világ harmadik legnagyobb gumiabroncs gyártója, és a második legnagyobb autóipari vállalta. Ez rengeteg erőforrást jelent és hatalmas tudást. Így a cégtől természetesen mindenki elvárja a csúcs minőségű sport motorgumik kifejlesztését.
Az felhasználók pedig mindent akarnak, jó tapadást az utcán, még jobbat a pályán, és nedves időben is hajtani akarják a motorjaikat, ráadásul olyan motorgumit akarnak, amely örökké tart. Mit tesz erre a német cég?
A Sport Attack 3 fejlesztése során a Continental főként a nedves tapadást és a száraz gyorsításokat szerette volna javítani, így az új futófelület mintázata számos javítást tartalmaz, amelyek közül az egyik az új "Drainage Groove" design. Nagy, oldalirányú hornyok, változó irányokban segítik a gumiabroncsot a víz eltüntetésében, ami a jobb nedves tapadáshoz vezet.
A viszonylag keskeny középső megszakítatlan sáv a gyorsításokhoz és magasabb futásteljesítményhez illő gumikeveréket kapott. A bemelegedési idő javult, köszönhetően a több szilícium-dioxidnak és a fejlett mintázatnak.
A 'Continental Grip Limit Feedback' fejlesztés kulcsfontosságú a minél jobb visszajelzésekhez a határokon történő motorozás során is.
Másodlagos utak vagy autópálya, a Sport Attack 3 mindenütt jól érzi magát. A gumik profilja remekül illik az RSV4-hez. A hegyi szerpentineken kiváló fékezési irányíthatóságot, és remek manőverezhetőséget tapasztalunk. Gyors kikerülő manőverek során előrejelezhetően reagál.
Ez a sport motorgumi nem büntet, stabil kormányzást kínál és megbízható fogást biztosít.
A karkasz pont elég kemény ahhoz, hogy mindig az úton tartson, és soha nem túl kemény ahhoz, hogy szabálytalan mozgásokat tapasztaljunk.
A Red Bull Ring gyors, sok magasságváltással és néhány kemény fékezési szakasszal, egyes és kettes sebesség használattal.
A Kawasaki otthon érezte magát az új Sport Attack 3-mal.
Néhány kör persze kellett az összeszokáshoz, első fékes kanyarodások során a visszajelzések érzete kitűnő, semmi tétovaság, semmi stabilitás vesztés, az első abroncs teszi a dolgát, ahogy a motoros keze kontrollálja azt.
A hátsó abroncs szintén kiváló, jól kontrollálható függőleges és bedöntött kigyorsítások során, határ helyzetekben az abroncs azonnal figyelmeztet és még bőven van idő a korrigálásra.
A legkeményebb kigyorsítások közben is megtartja alakját és csak a gyorsító erők átadására koncentrál. Persze nem verseny abroncs, de a kemény pálya használatot szinte ugyanúgy tűri.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.