0

Motorgumi kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:

Páros gumi kereső

Kategória:
Első méret: Hátsó méret:

Continental ContiTour chopper/cruiser motorgumi

A Continental a komolyabb, nehezebb cruisereket tartotta szem előtt, amikor a ContiTour cruiser motorgumit kezdte el tervezni. Ahogy egy német gyártóhoz illik, alaposan utánajártak, hogy a fentebb meghatározott gépek tulajdonosai milyen főbb igényeket támasztanak egy számukra ideális cruiser motorgumival szemben. Az utánajárás eredményeként arra a következtetésre jutottak, hogy a listán három főbb dolog található, a tartósság, a megfelelő tömörség jó tapadással, és a könnyű kezelhetőség. A német gyártó ezek tudatában kezdte el kifejleszteni a ContiTour motorgumit.

A ContiTour cruiser motorgumi fejlesztései



A fentebb ismertetett kívánalmaknak megfelelően tehát az első kifejleszteni való a futásteljesítmény megnövelése volt. A ContiTour abroncsok MileagePlus technológiával rendelkeznek, mely egy speciális összetevőt tartalmazó gumikeveréket takar, ami oly módon növeli a futásteljesítményt, hogy közben rendkívül kedvező kezelési jellemzőkkel is rendelkezik.

A Continental egy teljesen új futófelületi koncepciót fejlesztett ki, mely azonkívül, hogy nagyon jól néz ki, rendkívül jó jellemzőket mutat az esős időjárási körülmények között is.

A hátsó kerekeket 15 és 16 colos méretben, míg az első abroncsokat 16-tól 21 colos méretekig hozzák forgalomba.

A német cég az új motorgumikat és az alkalmazott technológiákat a Vision Zero filozófia mentén kezdi el kifejleszteni. Ez körülbelül azt jelenti, hogy az alapvető cél, amire minden más cél épülhet, hogy a Continental gumiabroncsoknak olyan biztonságosnak kell lenniük, hogy használatukkal a zero, azaz a nulla felé közelítsenek a halálos balesetek számai, a sérülések, és egyáltalán a balesetek száma.

Harley_Electra_Glide



Tesztelés a Mallorcai szigeten


A Riders Domains stábja felkérte a Continentalt, hogy végezzenek közösen egy tesztet a Mallorcai szigeten, a próbához a Harley egyik legnehezebb gépét, az Electra Glide-ot vették igénybe, amit az újság főszerkesztője próbált ki először, és ahogy elmondta, azonnal kiváló kapcsolatba került az úttal.

Általában nem hajtok ilyen nagy gépeket, de ezekkel az abroncsokkal meglepően engedelmes a Harley és könnyen kezelhető. Egyáltalán nem kell azon aggódnunk, hogy valahol elfogy a tapadás, függetlenül attól, hogy milyenek az útviszonyok.”

Túl sok nedves felülettel ugyan nem találkoztak a tesztelők, viszont szűk, szeles viszonylag veszélyes kanyarból volt bőven, ahol némileg óvatosabb közlekedésre volt szükség, ami egy 400 kilós motorral elég trükkös tud lenni.

Néhány kevésbé karbantartott szakasznál pozitív volt, hogy a motor egyáltalán nem vándorolt jobbra-balra, még rosszabb szakaszokon, ahol az öklömnyi köveket néha nem tudtam kikerülni, a gép simán és megbízhatóan suhant át. Így a rossz utakon ugyanolyan önbizalommal haladtam át, mint a jobbakon.


Milyen volt összességében?


Határozottan úgy gondolom, hogy a Continental jó irányt vett a ContiTour motorgumival. Kevés abroncs van ebben a kategóriában, ami tényleg jónak mondható, a ContiTour az egyik közülük. Nem mondanám, hogy óriási lépés, vagy a többieknek behozhatatlan az előnye vele szemben. Rendkívül megbízható, könnyen kezelhető, de a tartósságról még nincs elég infónk.”

A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.