0
A Bridgestone úgy álmodta meg a Battlecross X termékcsalád legújabb tagjait, hogy minden terepviszonyt kedvelő motoros megtalálhassa a számítását. Ennek köszönhetően a Battlecross X30-at elsődlegesen közepes terepre tervezték, míg a Battlecross X40-et főként keményebb útviszonyok közé, tehát sem a nagy sár, sem a vaskosabb sziklák nem ártanak neki.
A Bridgestone egyébiránt most először használja hivatalosan is a Battlecross terméknevet, hiszen a két motorgumi lényegében a korábban sportmotorokra szánt MX futófelületi- és blokktervezési technológiát fejleszti tovább, méghozzá a legmagasabb szintű motocross versenyekhez igazítva, amelyeken a végeredmény természetesen már teljesített is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a Bridgestone a múltban már a legrangosabb versenyeken és bajnokságokon is helyt állt, így a FIM Motocross World Championship, az AMA Pro MX Championship és a JMX Championship bajnokságokon minden egyes kategóriában több tucatszor szerepeltek dobogós helyezéssel. A Battlecross X30 és az X40-es most ezt a sikert, illetve kimagasló teljesítményt a hétköznapi motorosok számára is elérhetővé teszi, ezáltal még a hobbiból terepmotorozó rajongók is olyan teljesítményre számíthatnak tőle, mint egy professzionális versenygumitól.
A Bridgestone Battlecross X30 és X40 motorgumik aszimmetrikus, balról-jobbra haladó mintázattal, illetve futófelülettel lettek ellátva, aminek köszönhetően a termék kimagasló tapadást és biztonságot garantál a kanyarokban, de ezen felül fékezéskor és gyorsításkor is, miközben bármelyik kerék képes akár nagyobb dőlésszög esetén is kiváló stabilitást eredményezni. A Bridgestone mérnökei több teszt során kimutatták, hogy a Battlecross abroncsok mindegyike sokkal jobb tapadási tulajdonságokkal kecsegtet, mint a gyártó terepmotorosoknak szánt legutóbbi termékei, avagy az M403 és az M603, amelyeket le is szeretne cserélni ezzel a Bridgestone.
A gyártó a hátsó abroncsok tekintetében egy vadonatúj technológiát alkalmazott, amit a CastleBlock névvel illettek, és lényege, hogy rendhagyó módon konvex mintázatelemeket alkalmaztak rajta. Erre azért volt szükség, hogy az abroncs sokkal jobb él-hatással rendelkezzen, ami nem csak a gyorsulást, hanem a kerületi sebességet, versenyek esetében pedig még a köridőt is képes volt javítani.
Ahogyan azt már megszokhattuk, a Bridgestone történelmi újdonságokat is alkalmazott mindkét abroncsnál, méghozzá a Cooling Fin, avagy a hűtőszárny képében. Mindkettő az X30-as és az X40-es hátsó abroncsainál használatos, amelyekkel csökkenteni lehet az oldalfal hajlításaiból eredő hőt, miközben az egyenletes teljesítmény kifejtése is fenntartható marad.
A főként közepes terepre szánt Bridgestone Battlecross X30 Európába kétféle első-, és négyféle hátsó méretben érkezett meg, míg a keményebb terepviszonyokra szánt Battlecross X40-es egyféle első-, és háromféle hátsó méretben került forgalomba, elsődlegesen az igényesebb, a prémium kategóriát kedvelő terepmotorosok számára.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.