0
Sőt alkalmi pályagyakorláshoz is kifejezetten megfelelő. A BT-003RS nagyteljesítményű pályaabroncs és a BT-023 között helyezkedik el, és az idősebb generációs BT-016 Pro utcai motorgumi mellett került forgalomba.
Dekoratív és praktikus
A BT-016-os elődhöz hasonlóan az S20 is egy szépen ívelt vagány profillal rendelkezik, amely középen nem olyan magas, mint általában más gyártók termékei. És pont emiatt lesz az S20-nak a kormányzási érzete olyan kivételesen semleges kezelhetőségű – soha nem fordul, nem dől se többet, se kevesebbet, csak annyit, amelyet a motor lovasa a kormány által meghatározott. No persze vannak még a motorgumi kínálatban még ennél is pontosabb abroncsok, de csak nagyon kevés tudja ezt a baráti és félelemmentes manőverezhetőséget, mint az S20-as.
Másik előnye ennek az abroncsnak, hogy sokféle alvázmérethez alkalmazható.
A Battlax S20 gumikeveréke
Valószínűleg a Bridgestone Battlax S20 motorgumi kiválóan optimális tulajdonsága a fokozott érintkezési felületen kívül az új gumikeverék. Bár a kettős gumikeverék használata nem újdonság, a két keverék tagoltságát megváltoztatták.
Az első abroncs a BT-016-os formulájából használ lágyabb keverékeket a még szélesebb tapadási arányok eléréséhez a vállakon, viszont a középvonalon egy tartósabb, stabilabb és vékonyabb keveréket helyeztek el a még kontrollálhatóbb egyenes haladás érdekében. Érdekes módon a hátsó abroncsnál az ellenkező irányban mentek el a tervezők.
A középvonali kopókeverék arányát vették szélesebbre, és ezáltal az oldalsó lágyabb tapadókeverék kisebb területet foglal el a motorgumi futófelületéből. A gumiformulát áttervezték a jobb melegedés és a még nagyobb működési tartomány elérésének érdekében. Az új futófelület mintázata most még mélyebb hornyokkal vezeti el hatékonyan az esetleges csapadékot.
Az Battlax S20 abroncsainak súlya kisebb, mint a drágább BT-003RS abroncsai, vagy az idősebb BT-016. Ez jótékonyan hat a kezelhetőségre és a gyorsítások is hatékonyabbak lesznek.
Motorgumi a teszteken
A tesztelők mind az utcán, mind a versenypályán elégedettek voltak a motorgumi gyors felmelegedési idejével, de nem sokkal gyorsabb ez az idő, mint a neves előd BT-016 ideje. Az abroncsok remekül kezelték a rossz utak egyenetlenségeit a kanyarokban is.
A versenypályán gyorsabb haladás közben a hátsó kerekek hajlamosak kissé sodródni, de egy kis légnyomáscsökkentés azonnal helyreállítja a kívánt tapadási érzetet, és egyáltalán nem veszélyezteti sem a stabilitást, sem a fékezések kontrollálhatóságát.
A túlmelegedésre utaló zsíros, kenődő érzés ennél az abroncsnál nem fordul elő, talán kissé kevesebb a közúti érzékenysége, mint elődjének.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.