0

Motorgumi kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:

Páros gumi kereső

Kategória:
Első méret: Hátsó méret:

A Pirelli Angel GT sport túra motorgumi

Az Angel GT első verzióját még Angel / Demon ST-nek hívták. Egy meglehetősen jó sport túra motorgumi volt, nyugodtan lehet mondani, hogy lényegében nem csinált semmit rosszul. A Pirelli Angel GT kifejlesztése kapcsán az olasz gyártó úgy fejezte ki magát, hogy az ST (Sport Touring) koncepcióból áttették a hangsúlyt a GT (Gran Tourismo) elgondolás felé, értve ezt úgy, hogy a sportos tapadási magatartást megtartva egy lényegesen hosszabb futásteljesítmény elérését tűzték ki célul, mégpedig úgy, hogy a tapadási teljesítmények lehetőség szerint a gumiabroncsok életének végéig elérhetőek legyenek. Mindez persze úgy hangzik, mint egy szokásos marketing szöveg, nézzük tehát meg, mi lehet a valóság.


Az Angel GT sport túra motorgumi technológiai fejlesztései



A GT egy úgynevezett 'nulla fokos' övet használ a szövetváz szilárdságának megnöveléshez, ami egy rendkívül egységes és stabil profil alakot eredményez. Mindehhez hozzátették mindazt, amit a World SuperBike Racing-ben tanultak, hogy egy olyan futófelületet alkossanak, ami minden bedöntött szögben a lehető legnagyobb érintkezési felületet biztosítsa.

Az Angel GT kétkomponensű gumikeveréket használ a minél hosszabb futásteljesítmény és minél jobb tapadás érdekében. Az új gumi ötvözet speciális összetételéből csak annyit lehet biztosan tudni, hogy rengeteg jellegzetes szilícium-dioxidot tartalmaz, ami két dolgot biztosan segít, az egyik a tartósság, a másik a nedves tapadás növelése.

A vizes tapadás növelése érdekében olyan különleges csatornákat helyeztek a futóprofilba, amik a központi részből kiindulva vékonyak és a vállak felé haladva folyamatosan szélesednek, ezzel sikerült olyan csapadék elvezetést biztosítani, amely meglepően hatékony, tegyük hozzá, hogy ezen csatornák ívei és az általuk bezárt szög is változik a vállak felé haladva, ami nem csak a vizes, de a száraz tapadás megtartásában is segít, mégpedig úgy, hogy a bedöntések során a maximális érintkezési felület mindig rendelkezésre áll.

TriumphDaytona675Side



Kevésbé nehéz motorokra is ajánlható?


Tipikusan a GT jelölés a motorgumikon azt jelenti, hogy az abroncs nehezebb motorokra készült, de ez az Angel GT esetében nem annyira érvényes, ez egy fajta 'alap' modell, mely kevésbé nehéz gépekkel is jól képes együtt működni.



Kezelhetőség és tapadás


Az egyik pozitív dolog, amit az Angel GT kezelhetőségével kapcsolatban meg kell említeni, hogy bár jóval keményebb a karkasz, aminek köszönhetően sokkal több a kommunikatív visszajelzés, de mégsem veszélyezteti ez annyira a komfortosságot, mint elsőre gondolnánk.

Az első motorgumi profilja meglehetősen sportos, de nemcsak könnyű és gyors tud lenni, hanem egy különleges egyensúlyt találunk a pihentetően sportos és lelkesen sportos között. Szűk, hegyi kanyarokban bedöntésekkor megvan a gyorsaság ha azt akarjuk, de ugyanúgy megkaphatjuk a nyugodtabb, cirkálósabb kanyarvételeket, a gumik ugyanis mindig azt csinálják, amit mi akarunk, és közben a visszajelzéseknek köszönhetően folyamatosan birtokában vagyunk az éppen szükséges információknak is.

A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.