0
A Michelin mérnökei a Road 5-öst teljesen áttervezték és új technológiákkal látták el, amelyektől természetesen azt várták, hogy az új abroncs az előző sikeres előd kimagasló teljesítményeit is jóval meghaladja majd.
Változtattak a gumikeveréken, ehhez hozzáadták még az ACT+ technológiát, ami jelenleg a francia cég saját szabadalma, és egyfajta dupla oldalfal merevítést jelöl, ami egy lényegesen jobb kanyar stabilitást eredményez a már megszokottaktól.
A nedves tapadás javításához természetesen nem elég a forradalmi gumikeverék, az XST Evo lamella rendszer olyan, szinte tökéletes tapadást biztosít a nedves aszfalton, amely a futófelület kopásával továbbra is rendelkezésre áll, mivel a vékonyabb csatornácskák a kopás előrehaladtával egyre szélesebbé válnak, így egyensúlyozva ki a csatornamagasság csökkenését.
Ez egyébként a Michelin már jó pár éve tartó törekvése, hogy akár motor, akár autó gumiabroncsról legyen szó, az lehetőleg a teljes élettartama alatt legyen képes nyújtani az elvárható biztonságos tapadási teljesítményeket.
Mivel a Road 5-ösnél minden körülmények között nagyobb teljesítményt akartak elérni, számos technikai teljesítményjavítót vettek át a kiváló Power RS sport motorgumitól, és bár a két abroncs nem tartozik egy kategóriába, a Michelin mérnökei úgy látták, hogy sikeresen lehet alkalmazni a sport abroncsok néhány előnyös tulajdonságát a sport túra motorgumin is.
A Road 5-ös egy kétféle gumikeveréket alkalmazó motorgumi, és a 2CT+ technológia alkalmazásával a vállrészek tapadását úgy oldották meg, hogy a középső keményebb keverékű gumi felületet alábújtatták a két lágyabb gumikeverékű vállrész alá, így a kiváló sporttapadás mellé megszerezték a hosszú futásteljesítményt is.
Ez a többi fejlesztéssel együtt nagy előrelépés, mivel általában az egyik legnagyobb probléma a motorgumikkal kapcsolatban, hogy egy idő után kockásra, szögletesre kezdenek kopni, nagyon lerontva ezzel a kanyar tapadási képességeket. Nos a Road 5 élettartam felének megtétele után is remek tapadást nyújt még a sport motorokon is.
Az első kerékhez olyan 100%-os szilícium-dioxidot alkalmaztak, amely a mérnökök szerint a versenyzéshez kifejlesztett gumikeveréknél is jobb nedves tapadást biztosít.
A hátsó abroncsokhoz a nagy kigyorsítóképességhez és a nagyobb sebességekhez is jól alkalmazkodó szilikán alapuló fekete karbon vegyületet használtak, ami ott kemény, és ott lágy ahol arra szükség van.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.