0

Motorgumi kereső

Szélesség: Magasság: Átmérő:
Gumi méret
Gumi méret
Márka: Kategória:

Páros gumi kereső

Kategória:
Első méret: Hátsó méret:

A Continental TKC-80 Twinduro enduro motorgumi

A TKC-80-ast a Continental egy verseny képességekkel bíró enduro motorguminak szánta a nehezebb enduro gépek számára. A kifejlesztéshez Richard Schalber segítségét is igénybe vették, aki ha valaki nem ismerné, többszörös enduro és motocross világbajnok, és a Párizs-Dakaron az ötödik helyen végzett.

A TKC-80 fejlesztése során elsődleges cél volt egy rendkívül jó öntisztuló képességű, laza talajon is magas tapadási fokkal rendelkező és szerfelett jól kontrollálható enduro abroncs kialakítása.

A TKC-80 egyébként a BMW GS1200-Adventure első szerelésű enduro motorgumija, és számos világversenyen bizonyította rátermettségét, köztük a Párizs-Dakaron is.

moto_motorcyclist_extreme_sports_race_offroad



Milyen képet mutat elsőre a TKC-80 enduro motorgumi?



Alapjaiban egyöntetű az a vélemény, hogy ez egy csodálatos enduro motorgumi. Még ha egy jó modorú, szelíd enduro gépre rakja is fel a gazdája, pillanatok alatt Mad-Max szintű vadállatot csinál belőle.

Aki csak kipróbálta a TKC-80-ast, az mondta utána, hogy ebből muszáj lesz vennie egy szettet, és tényleg, ha az észak amerikai eladásokat nézzük, ez a második helyen lévő enduro motorgumi az eladási listákon már szinte a megjelenése óta.

Sokan érdeklődtek az abroncsról, hogy kell e változtatni a kerékjáratokon, hogy a TKC-80-as beférjen. A válasz: nem, bár nagyok a futófelületen lévő blokkok, változtatás nélkül beférnek, és aztán kiválóan tisztítják a sárvédőket.



Egyéb tapasztalatok aszfalton



Mivel a legtöbben közúton is használják enduro gépeiket, felmerül a kérdés, hogyan viselkedik a Continental TKC-80 enduro motorgumi az aszfalt felületeken.

A tapasztalatok szerint akár egy 150 lovas inkább utcára tervezett motorkerékpáron is jól használható, alacsony sebességről kigyorsítva kicsit táncol egy ideig, majd egy korrekt utazó sebességet elérve teljesen megfelelő stabilitást nyújt, persze azért észben kell tartani, hogy egy nagy blokkos Párizs-Dakar gumin haladunk.

A TKC-80-as a gyors hegyi aszfalt utakon is jól teljesített, valószínűleg annak is köszönhetően, hogy a futófelület profilja megegyezik olyan utcai abroncsokkal, mint a Road Attack vagy a Sport Attack.

Egy valamit lehet csak negatívumiként említeni, hogy a kanyarba bemeneteknél első-fékes lassításokkor, kivált ha nagy erővel fékezünk, akkor az addig megbízható stabilitás kezd megszűnni. De ez a nagy blokkok miatt valószínűleg nem is lehet másképp.



Off-road tapasztalatok



A TKC-80-assal letérni az aszfaltútról a legkeményebb off-road terepfeltételek közé már önmagában élmény. Rengeteg tapadás, még több stabilitás, és kiváló öntisztulás jellemzi.

Az abroncs olyan önbizalmat ad terepen, hogy az enduro motoros szinte észre sem veszi milyen magas sebességeket ér el a legnehezebb körülmények között.

Ebből persze a megfelelő tapasztalat hiánya miatt baj is származhat, hiszen az extrém nehéz helyeken már nincs az az abroncs, ami ne vesztené el tapadását és stabilitását egy bizonyos sebesség fölött.

Egyébként a jó tapadás és kiváló stabilitás mellé nem várhatunk túl hosszú futásteljesítményt, az abroncs kicsivel az átlag alatt teljesít.





A termék jelenleg nincs készleten.


Kérjük adja meg adatait és hamarosan értesítjük a várható szállítási időről.







Köszönjük!

Üzenetét megkaptuk.

Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.


Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.