0
Az újabb generációs abroncs a BT-021-et váltja, és a fejlesztők feladata az volt, hogy a BT-023 esetében az elődjéhez képest egy jobb sport túra teljesítményű motorgumit tervezzenek, javítsanak főként a nedves tapadáson. Ezeken kívül hosszabb élettartamot, komfortosabb használatot és a sportbike motorokhoz optimálisabban illeszkedő jelleget adjanak a BT-023-nak.
A fentebbi követelményekhez a Battlax BT-023 motorgumi új futófelület mintázatot, más gumikeveréket, és egy speciális GT verziót is kapott a nehezebb sport túra motorkerékpárok tömegének és teljesítményének talajra átviteléhez.
Az új mintázat három területen hozott létre javulást. A V-alakú hornyok, melyek a futófelület közepén nem érnek össze, javítják a fékezhetőséget, a T-alakú hornyok és a futófelület közepén lévő slick felület az egyenes vonalú mozgás közben a kiváló vonalvezetést segítik elő, ezenkívül simábbá, csendesebbé teszik a gyors egyenes haladást.
Az új gumivegyület a Silica Rich Ex nevet kapta, ami egyrészt szilícium-dioxidból, másrészt a titkos összetevőjű RC Polymer-ből áll, és elsődleges dolga, hogy a nedves tapadási teljesítményeket emelje magasabb fokra, másodlagosan pedig a hosszú futásteljesítményért felelős. A gumivegyület két komponensű, a futófelület középső sávjában a keményebb, tartósabb, a motorgumi két oldalán a jobban tapadó puhább komponens kapott helyet.
A tesztelők a régi BT-021-es és az újabb BT-023-ast is egy-egy Suzuki Bandit-ra szerelték. Száraz útfelületen a BT-021-es egészen jól teljesített, könnyű volt és jól irányítható, a BT-023-as a hasonló viselkedéshez azonban az ültetett kanyarokban még hozzáadott egy biztonságosabb, kontrolláltabb érzetet is, miközben az egyenesekben egy lényegesen simábban futó sport túra motorgumi képét mutatta.
Mindent összevetve a legtöbb pozitív változás a BT-023 esetében meglehetősen finom volt, a futásteljesítmény tekintetében viszont elég nagy a változás, mivel 30%-kal hosszabb táv megtételére képes a BT-023-as.
A Battlax BT-023 a normál sport túra motorozást könnyedén viselte, nem voltak különösebben említhető gyengeségek sem a szűk kanyarokban, sem a hosszú gyors egyenesekben.
Sőt mi több, a hibákkal tarkított, kátyús és már-már veszélyesnek tartott utakon is meglepően biztosan vitte tovább a motort még a rizikósabb kanyarokban is.
Kiemelendő még a komfortos, viszonylag csendes viselkedés, és a nedves tapadás javulása az elődjéhez képest.
Üzenetét megkaptuk.
Kollégáink 1-2 munkanapon belül válaszolnak kérésére.
Ez a termék a Koronavírus miatt kialakult gyártói és szállítói leállások következtében nem rendelhető. Kérem válasszon olyan terméket amely raktáron van.